گروه انسانهای سبز: غیر سیاسی، دولتی، مذهبی و قومی " غرامت جنگ حق ماست "

هدف: اعتراض به فقر، بی عدالتی، تبعیض انسانی، جنگ، کشتار انسانهای بیگناه و گسترش فعالیتهای انساندوستانه، تاریخی و زیست محیطی

گروه انسانهای سبز: غیر سیاسی، دولتی، مذهبی و قومی " غرامت جنگ حق ماست "

هدف: اعتراض به فقر، بی عدالتی، تبعیض انسانی، جنگ، کشتار انسانهای بیگناه و گسترش فعالیتهای انساندوستانه، تاریخی و زیست محیطی

ابراز همدردی دانش‌آموزان همدانی با معلم مبتلا به سرطان/تصاویر

پیش از ظهر چهارشنبه دانش آموزان مدرسه آیت الله معصومی در حرکتی زیبا به معلم ورزش خود ابراز عشق نمودن و با تراشیدن موهای سرشان با وی همدردی کردند .... 

 

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان در مراسم ابراز همدردی و ادای احترام دانش آموزان مدرسه آیت الله معصومی به معلم قهرمان محمدرضا قادری علوم، اظهار داشت: این مراسم برای احترام به یک معلم و نیز قهرمانی در عرصه ورزش کشور برپا شده است.

عبدالله جعفری با بیان اینکه کشور با بیماری سرطان به عنوان یک سونامی روبرو است، افزود: تعداد زیادی از افراد جامعه از بیماری سرطان رنج می برند که برای همه آنان آرزوی سلامتی داریم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به مزایای روحی و جسمی ورزش کردن و دعوت همه بیماران و همچنین افراد سالم جامعه به ورزش، بیان کرد: انجمن ورزشی نویسان سبک و سیاق مناسبی در hdk زمینه پیاده کرده است.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان نیز با اشاره به اینکه این اقدام می تواند در راستای روحیه بخشی به قهرمان دوچرخه سواری آسیا، محمدرضا قادری علوم و مبارزه بهتر این فرد با بیماری اش کمک کند، گفت: محمدرضا یکی از قهرمانان بزرگ دوچرخه سواری کشور و از پرمدال ترین قهرمانان استان است.

علی ثقفی با بیان اینکه این قهرمان روحیه بالایی در مبارزه با بیماری اش دارد، افزود: در این راستا، اقداماتی هر چند کوچک صورت گرفته است.

وی افزود: متاسفانه آنچه که انتظار می رود برای حمایت از این ورزشکار صورت نگرفته و حتی پرداخت حقوق وی از سوی آموزش و پرورش با مشکل روبرو شده است.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان با افزودن این نکته که تنها یک مورد کمک از سوی اداره ورزش و جوانان صورت گرفته است، بیان کرد: امسال لیگ دوچرخه سواری استان به نام محمدرضا قادری راه اندازی شد.

ثقفی با اعلام اینکه این مراسم با همکاری دوستان این ورزشکار و مسئولین مدرسه برگزار می شود، ادامه داد: علی رغم اینکه مجوز برنامه نیز صادر شده بود و با وجود اینکه انتظار می رفت آموزش و پرورش خود متولی برگزاری این برنامه باشد، اما مشکلاتی در زمینه برگزاری مراسم بزرگداشت ایجاد که البته با لطف بزرگان استان حل شد.

وی گفت: امیدواریم با برگزاری این برنامه روحیه خوبی به این ورزشکار القا شود و وی متوجه شود که شاگردان مدرسه ای که وی معلم ورزش آنهاست، به او بسیار علاقمندند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان با اشاره به اقدام دانش آموزان مدرسه آیت الله معصومی و همچنین برخی از اصحاب رسانه که با تراشیدن موی سر خود به قهرمان دوچرخه سواری کشور ادای احترام کردند، عنوان کرد: این اقدام حرکت جالبی است و امیدواریم حس همدلی در جامعه بیشتر و نمود بیشتری پیدا کند.

دوست صمیمی محمدرضا قادری علوم که پیشنهاد برگزاری این مراسم را مطرح کرده نیز در مصاحبه با خبرنگاران گفت: چند سال است که با محمدرضا دوست هستم و در جریان کارهای وی قرار دارم.

مجیر خضریان با بیان اینکه محمدرضا درآمد حاصل از معلمی را صرف تهیه توپ، لباس ورزشی و دوچرخه برای شاگردان خود می کند، افزود: من در فیلم هایی که خود او از شاگردانش تهیه کرده بود متوجه شدم که بچه ها عاشقانه او را دوست دارند.

وی با بیان اینکه محمدرضا به دلیل این بیماری روحیه اش ضعیف شده بود، گفت: وی هر بار که برای شیمی درمانی آماده می شد می گفت که حس می کنم برای یک مبارزه دیگر به میدان  می روم و انگیزه ام را بیشتر می کنم.

خضریان ادامه داد: تصمیم گرفتم برای بالا بردن روحیه محمدرضا و برگزاری چنین مراسمی با مسئولان مدرسه صحبت کنم که با استقبال آنان روبرو شدم.

دوست صمیمی قهرمان دوچرخه سوار عنوان کرد: شور وشوق بچه ها در برپایی این مراسم که با تراشیدن موی سر خود انگیزه و انرژی مضاعف به محمدرضا می دهند اقدامی شایسته و قابل تقدیر است.

محمدرضا قادری علوم نیز در جمع صمیمی دانش آموزان مدرسه آیت الله معصومی حس و حال خود را وصف نشدنی توصیف کرد و گفت: از لطف و محبت بچه ها بسیار خوشحالم و احساس می کنم که خدا زندگی دوباره ای به من داده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین 7 بهمن 1393 ساعت 22:30

سلام.اقا انشاالله به همین زودیا خوب میشی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد