گروه انسانهای سبز: غیر سیاسی، دولتی، مذهبی و قومی " غرامت جنگ حق ماست "

هدف: اعتراض به فقر، بی عدالتی، تبعیض انسانی، جنگ، کشتار انسانهای بیگناه و گسترش فعالیتهای انساندوستانه، تاریخی و زیست محیطی

گروه انسانهای سبز: غیر سیاسی، دولتی، مذهبی و قومی " غرامت جنگ حق ماست "

هدف: اعتراض به فقر، بی عدالتی، تبعیض انسانی، جنگ، کشتار انسانهای بیگناه و گسترش فعالیتهای انساندوستانه، تاریخی و زیست محیطی

جرمی به نام ایثارگری!

ایثارگران به جرم آنکه ازخود گذشتند و به جان فدای غیر شدند اکنون باید هر گونه تجاوز وظلم به حقوق خود را تحمل کنند!؟ آری برخی بیان می‌کنند: شما اشتباه کرده اید به جنگ رفته اید. مگر اگر جایی دعوا شود فرد عاقل باید ...   مداخله کند؟ 

ایثارگران حتی اگر متخصص هم باشند و برترین امتیازات را هم داشته باشند باز هم در وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی جایگاهی ندارند!

من که خواهر شهید و جانبازم با اینکه دارای مدرک کارشناسی ارشد mba هستم و مشغول تحصیل در مقطع دکترا  و دارای چندین سال سابقه خدمت خالصانه در وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی  با ارائه چندین طرح  و مقاله و رزومه فعال در زمینه های مختلف فرهنگی اجرایی و پژوهشی هنوز یک کارشناس ساده هستم تنها به جرم آنکه این امتیازات را دارم حال آنکه افرادی که این امتیازات را ندارند و نه بویی از فرهنگ ایثار و شهادت برده اند و نه تحصیلات عالیه دارند و نه... به راحتی در پست‌های بالامنصوب شده اند.

اکنون این سوال مطرح است که کجا شد آن سخنان حضرت امام ره و مقام معظم رهبری در نکوداشت مقام ایثارگران که تا می‌شود باید از این عزیزان در پست‌های بالا استفاده شود؟

در کجا درج شد که به این زودی به دست فراموشی سپرده شد سخنان رییس جمهور محبوبمان که با صدای بغض آلود دستش را به سمت ایثارگران دراز نمود وگفت من در مقابلم شما هیچم یاریم کنید. 

آیا قدم پیش نهادن این عزیزان درعرصه های مختلف فرهنگی، اجرایی، اجتماعی و... غیر از لبیک گفتن به دعوت رهبری و رییس جمهورشان است؟ آن جا که رهبری فرمود میخواهم که در تمامی صحنه ها حضور فعال شما را نظاره‌گر باشم!؟

مگر تقاضای این بزرگان بی ادعا چه بود که به کنج انزوا کشیده شدند و هر نامه ای که با موضوع ایشان در وزارت فرهنگ و ارشاد مطرح می‌شود دستور بایگانی می خورد و به دست فراموشی سپرده می‌شود!

آنان فقط می‌خواهند مانند انسان‌های دیگر به حقوق بر حق خود برسند. آیا حق یک ایثارگر باسابقه خدمت خالصانه و تحصیلات عالیه و تخصص چند ساله آنست که مانند یک کارمند تازه استخدام و فاقد هرگونه شرایط با او رفتار شود؟!

به راستی جرم این عزیزان غیر از ایثارگری است؟! که اکنون هم دارند ایثار می‌کنند و جایگاه خود را به افراد فاقد شرایط لازم می دهند و جرات دم زدن ندارند!

به راستی بای ذنب قتلت؟ به کدامین گناه به دست فراموشی سپرده شدند؟

حالی درون پرده بسی فتنه می‌رود                                 تا آن زمان که پرده برافتد چه‌ها کنند

گر سنگ از این حدیث بنالد عجب مدار                           صاحب دلان حکایت دل خوش ادا کنند

منبع: فرارو

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد