گروه انسانهای سبز: غیر سیاسی، دولتی، مذهبی و قومی " غرامت جنگ حق ماست "

هدف: اعتراض به فقر، بی عدالتی، تبعیض انسانی، جنگ، کشتار انسانهای بیگناه و گسترش فعالیتهای انساندوستانه، تاریخی و زیست محیطی

گروه انسانهای سبز: غیر سیاسی، دولتی، مذهبی و قومی " غرامت جنگ حق ماست "

هدف: اعتراض به فقر، بی عدالتی، تبعیض انسانی، جنگ، کشتار انسانهای بیگناه و گسترش فعالیتهای انساندوستانه، تاریخی و زیست محیطی

سرقت دوچرخه در دور دوم دوچرخه سواری استانهای ایران

دوچرخه ای که بسرقت رفت "عکس از سایت های خبری بروجرد دریافت گردیده است "

با عرض ادب و احترام حضور هم میهنان گرانقدر و دوستان گرامی

بدینوسیله به اطلاع میرساند پیرو دوچرخه سواری هگمتانه تا پاسارگاد با شعار هگمتانه را ثبت جهانی کنید و هفت آبان روز جهانی کورش هخامنشی از همدان بسمت پاسارگاددوچرخه سواریم را آغاز نمودم و پس از پشت سر گذاشتن استان همدان و استان لرستان وارد استان اصفهان گردیدم و طبق سفرهای قبلی به این استانها که مورد لطف مردم میهمان نواز و مسئولین شهرهای مسیر همدان، جوکار، نهاوند، اشترینان، بروجرد، چالانچولان، دورود، ازنا، الیگودرز، بویین و میاندشت، داران، دامنه، تیران، نجف آباد و اصفهان قرار گرفتم و لحظات بسیار شیرینی را در خاطراتم ثبت گردید که بسیار دلگرم کنند و روحیه بخش بود و جا دارد اینجا از تمام هم میهنان گرانقدرم که در مسیر لطف شان شامل حالم گردید سپاس گزاریم نمایم.

لذا پس از رسیدن به هلال احمرنجف آباد و یک شب استراحت با استقبال پرشور دوچرخه سواران نجف آبادی به مدیریت جناب آقای حسین یزدانی، جناب آقای فتاحی نماینده تشکل های مردم نهاد نجف آباد، جناب آقای عباسیان از جانباز گرانقدر نجف آباد، معاون محترم منابع طبیعی نجف آباد در روز جمعه به پاس قدردانی از زحمات بچه های هلال احمر کشور که در طول این سفرها لطفشان را از ما دریغ ننموده اند یک درخت کاشتیم و درخت دوم را در راستای حمایت از دوچرخه سواران در همان قسمت کاشتیم و سپس طی تماس تلفنی با دوست گرانقدرم آقای یعقوب اسد بیگی که از اعضا گروه میباشند و از بیستون تا پاسارگاد و شیراز را با پای پیاده طی مینمایند و به اصفهان رسیده بودند دعوت نمودم به نجف اباد برگردند تا شبی را با هم بگذرانیم و ایشان دعوتم را پذیرفتند و شبی را با هم گذراندیم و فردا ایشان با ماشین به اصفهان رفتند و من نیز با دوچرخه بسوی اصفهان حرکت نمودم و پس رسیدن با هم به دیدار معاون محترم استاندار محترم اصفهان ، مدیرمحترم  امور ایثارگران استانداری اصفهان، مدیر محترم روابط عمومی استانداری اصفهان و مدیرکل محترم حفاظت محیط زیست استان اصفهان و مدیر روابط عمومی استان اصفهان رفتیم و با اهدا  هدایای غیر نقدی و لوح در راستای حرکت های انسانی و زیست محیطی مورد تقدیر قرار گرفتیم و شب را میهمان محیط زیست اصفهان بودیم و  روز یک شنبه پس از خداحافظی با لطف مسئولین محترم حفاظت محیط زیست استان اصفهان ماشینی در اختیارمان قرار گرفت تا آقای اسد بیگی را به نطقه ای که باید با پای پیاده به مسیرشان ادامه دهند برسانند و بنده را نیز اول اتوبان شهرکرد پیاده نمایند که من اول اتوبان پیاده گردیدم و پس از تعویض لباس هایم در اتوبان بسمت شهرکرد شروع به رکاب زدن نمودم و از شهر فلاورجان، رضوانشهر رد شدم که نیاز شدید به دستشویی پیدا نمودم ولی متاسفانه مسیر اتوبان با حفاظ بلندی مسدود بود و دسترسی به هیچ دستشویی نداشتم تا رسیدم به پایان حفاظ ها و پل ورودی ایمانشهر سریع دوچرخه را کنار اتوبان به بلوکها تکیه دادم و بسوی مزرعه زرتی که فاصله ای حدود نهایت 20 متر با اتوبان داشت رفتم و پس از گذشتن از جاده کنار رو وارد بغل مزرعه کنار گارگاه بلوک زنی شدم و حواسم به دوچرخه بود و بخاطر اینکه در دید ماشینهای که با خانواده در حال گذر بودند قرار نگیرم چند قدم جلوتر رفتم و دقیقه ی طول نکشید که رفع حاجات نمودم و سپس حرکت نمودنم اما دیدم دوچرخه دیده نمیشود اول به گمان اینکه باد و حرکت ماشینهای سنگین در جاده ها که باعث میگرد دوچرخه به زمین بی افتاد بسمت دوچرخه رفتم ولی وقتی نزدیک گردیدم دیدم دوچرخه نیست انگار قطره ای آب شده و فرو رفته در دل کویر برهوت!!!!!!!! شوکه شدم با 110 فوری با 110 تماس گرفتم و موضوع را اعلام نمودم و مامور 110 از من آدرس خواست و من گفتم بعد از فلاورجان هستم و ایشن گفتند از کسی آدرس بپرسم و سپس زنگ بزنم و گوشی را قطع نمودند و من هراسان جلوی هر ماشینی را گرفتم تا آدرس محل را بپزسم متاسفانه هیچ کسی توقف ننمود تا پس از چند لحظه بطور اتفاقی ماشین کلانتری را در حال تردد دیدم و خودم را جلوی ماشین انداختم و موضع را مطرح نموده و سپس با هم چرخی در اطراف زدیم ولی اثری از دوچرخه نبود که نبود که نبود، سپس به کلانتری ایمانشهر رفتیم وگزارش سرقت نمودم و سپس با مدیر محترم روابط عمومی استانداری و مدیر محترم روابط عمومی محیط زیست جریان را مطرح نمودم و از طرف محیط زیست اصفهان ماشینی برایم فرستاده شد تا به اصفهان بروم و شب را در انجا بگذرانم و فردا پیگیر موضوع گردم و ....................... ادامه ماجرای پیگیری 2 روزه این سرقت را بعد از پایان سفرم به اطلاع شما بزرگواران خواهم رساند.

جا دارد در این وا نفسای زندگی  از لطف تمام عزیزانی که از سراسر ایران با تماس و پیامک از بنده دلجویی نمودند و جهت واریز پول بحساب بنده شماره کارت خواستند سپاسگزاری نمایم.

 بخصوص جناب آقای حسین یزدانی از نجف آباد که یک دوچرخه کی تی ام با ترک، خورجین و ... تهیه نمودند و خواستند به بنده اهدا نمایند و مسئولین محترم حفاظت محیط زیست جناب آقای قادریان که فرمودند شب را محیط زیست بمانم و فردا هر مدل دوچرخه ی که مد نظرم باشد بهم اهدا مینمایند و جناب آقای شعرباف زاده که فرمودند یک دوچرخه وی وا آکبند را میخواستندبه بنده اهدا نمایند.

بنده بسیار از مهر این بزرگواران سپاسگزارم ولی هر چه اندیشیدم در اندیشه ام نگنجید که لطف انسانی این بزرگ مردان  نیک اندیش را قبول نمایم و طی پیامکی پوزش خود را به این بزرگواران اعلام نمودم و شبانه بسوی تهران حرکت نمودم تا دوچرخه ی تهیه نمایم و فوری برگردم به سفرم ادامه دهم.

لیست لوازم و مدارکی که روی دوچرخه بود و بسرقت رفت.

  1. دوچرخه اورلورد رنگ نارنجی
  2. یک عدد تبلت ایسوز نو همراه شارژر و رم 32 گیگ
  3. یک عدد گوشی هواوی نو همراه شارژر و رم 32 گیگ
  4. یک عدد دوربین عکاسی کانن همراه شارژر و رم 8 گیگ
  5. سه پایه فلزی دوربین عکاسی
  6. دو عدد فلاش 8 گیگ
  7. کیف پول حاوی حدود 2/500/000 ریال پول نقد، کارت ملی، عابر بانک ملی، عابر بانک دی، کارت سایکل تورست فدارسیون دوچرخه سواری، کارت بیمه ورزشی، کارت تلفن، کارت اهدا عضو
  8. سه عدد کیف کمری وصل شده روی فرمان دوچرخه
  9. یک عدد عینک مخصوص دوچرخه سواری برند دید در شب بهمرام یک قاب هارد و یک قاب معمولی
  10. یک عدد زین دوچرخه پهن مخصوص سفرهای طولانی
  11. یک عدد کوله پشت مریدا مخصوص دوچرخه سواران گردشگر
  12. یک عدد ترک بند پشت مخصوص مسافرتی
  13. یک عدد کیسه خواب کمپینگ
  14. یک عدد چادر مسافرتی
  15. یک عدد پتوی مسافرتی
  16. یک عدد کاپشن خارجی ضد سرما
  17. یک عدد دستکش دوچرخه سواری
  18. یک عدد دستکش زمستانی
  19. سه عدد کلاه اسپرت
  20. یک عدد بارانی واترپروف
  21. یک عدد شلوار ضد باران
  22. یک عدد کفش اسپرت نو
  23. یک عدد سویشت نو
  24. یک عدد شلوار اسلش نو
  25. یک عدد گرمکن پلار کلاه دار
  26. یک عدد ژیله سبز شبرنگ دار
  27. یک عدد ژیله نارنجی شبرنگ دار
  28. یک عدد شلوارک خارجی
  29. سه عدد تیشرت مخصوص دوچرخه سواری
  30. دو عدد تیشرت ورزشی
  31. یک عدد دستمال گردن کوه خارجی
  32. سه عدد تیشرت چاپ شده بمناسبت حضور در مراسم و مصاحبه ها
  33. یک عدد قفل دوچرخه
  34. یک عدد جک مخصوص وسط
  35. یک عدد جک مخصوص عقب
  36. دستگاه دور کننده سگ
  37. ماشین ریش تراش
  38. یک کیلو عسل اهدایی دوستان دورود
  39.  و ............

و کلی لحظات ناب با هم میهنان و دوستان که دوربین عکاسی ثبت نموده بود متاسفانه به یغما رفت.!!!!!!!!!!!

در ضمن اعلام میدارم که لاستیک های دوچرخه نو بوده و  از طرف مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی اهدا گردیده بود و در همدان خودروی دوچرخه از هفت دنده به هشت دنده با هزینه شخصی تغییر داده شده بود و یکعدد دستکش دوچرخه سواری که از طرف آقا جمشید در همدان اهدا نمود و جک عقب را نیز دوچرخه فروشی در همدان بهم اهدا نمود و در نجف آباد هم جناب آقای حسین یزدانی پدال های دوچرخه را اهدا نمودند.

لازم میدان که به اطلاع برسانم که از طرف خانواده ام مبلغ 10/000/000 بحساب دوستان محیط زیست اصفهان واریز گردید تا در اصفهان یک دوچرخه معمولی و کوله پشتی خریداری نمایم و به سفرم ادامه دهم اما متاسفانه برخوردی از طرف مسئولی با بنده شد که اگرررر صد میلیون فحش ............ فلان بهم میدادند بهتر از این بود که چنین شخصیت و روحیه ام منهدم کنند  لذا اعلام نمودم و مینمایم امید دارم مسئولین محترم با پیگیری جدی دوچرخه و لوازم مرا پیدا نمایند و یا خسارت وارده را کامل جبران نمایند که گزینه دوم بخاطر برخورد نامناسبی بود که بهم شده بود تا  اشک مرا که همیشه برای دردهای جامعه ام در نهان ریخته میشد را برای این توهین بزرگ سرازیر نماید.!!!!!!!!!!!

باز هم حضور مخالفان و موافقان اندیشه هایم اعلام مینمایم از سال 1382 تا کنون کلیه هزینه های اداری و اجرایی سفرهای داخلی و خارجی خودم و گروه را شخصا با فروش یک خانه در تهران، فروش یک دستگاه پیکان صفر در سال 1384 و یک پیکان مدل 52 و فروش موبایل در سال 1384 و فروش مجوز تاکسی سرویس و خط های تلفن زنگ خور در شهرک اکباتان تهران و پس انداز شخصی ام تامین نموده ام و تا کنون هیچگونه کمک مالی دولتی از طرف هیچ سازمان و نهادی به اینجانب نشده است و فقط به عشق سربلندی روز افزون ایران و ایرانی اقدام به چنین حرکتهایی مینمایم.

در ضمن اعلام میدارم اگر مسئولی بهمراه لوح تقدیر کارت هدیه ای به اینجانب و اعضا گروه اهدا نموده است عینا ملبغ را جلوی نام آن مسئول با رنگ قرمز درج نموده و مینماییم.

توضیح: اگر در مطالب منتشر شده ایرادی میباشد به بزرگی خودتان ببخشید چون زمان ویرایش را ندارم و باید فوری بار سفر ببندم به اصفهان بروم تا سفر ادامه دهم.

پاینده باد ایران ، سرفراز باد ایرانی

در پناه حق شاد باشید و شاد زندگی نمایید.

با سپاس از مهر همه عزیزان نیک اندیش

قطره از دریای بیکران عاشقان ایران

سید مسعود طباطبایی

جانباز 65٪ ارتش

دوچرخه سواری تا پاسارگاد بمناسبت روز جهانی کودک و ثبت جهانی هگمتانه

پس پایان دومین تور ملی دوچرخه سواران اقوام ایرانی مسیر هگمتانه تا پاسارگاد را جهت شرکت در مراسم روز جهانی کورش هخامنشی رکاب خواهم زد.

تاریخ آغاز: 1394/7/16

تاریخ پایان: 1394/8/7

استانهای مسیر: همدان، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگلویه و بویراحمد، فارس


و سپس  بمناسبت روز جهانی کورش هخامنشی و سالگرد شهادت محمد حسین فهمیده و روز نوجوان از پاسارگاد تا بهشت زهرا (ع) را رکاب خواهم زد.

 تاریخ آغاز: 1394/8/7

تاریخ پایان:

استانهای مسیر: فارس، یزد، اصفهان، قم و تهران


با عرض ادب و احترام حضور هم میهنان گرانقدر و دوستان گرامی

بدینوسیله به اطلاع میرساند پیرو دوچرخه سواری هگمتانه تا پاسارگاد با شعار هگمتانه را ثبت جهانی کنید و هفت آبان روز جهانی کورش هخامنشی از همدان بسمت پاسارگاددوچرخه سواریم را آغاز نمودم و پس از پشت سر گذاشتن استان همدان و استان لرستان وارد استان اصفهان گردیدم و طبق سفرهای قبلی به این استانها که مورد لطف مردم میهمان نواز و مسئولین شهرهای مسیر همدان، جوکار، نهاوند، اشترینان، بروجرد، چالانچولان، دورود، ازنا، الیگودرز، بویین و میاندشت، داران، دامنه، تیران، نجف آباد و اصفهان قرار گرفتم و لحظات بسیار شیرینی را در خاطراتم ثبت گردید که بسیار دلگرم کنند و روحیه بخش بود و جا دارد اینجا از تمام هم میهنان گرانقدرم که در مسیر لطف شان شامل حال گردید سپاس گزاریم نمایم.

لذا پس از رسیدن به هلال احمرنجف آباد و یک شب استراحت با استقبال پرشور دوچرخه سواران نجف آبادی به مدیریت جناب آقای حسین یزدانی، جناب آقای فتاحی نماینده تشکل های مردم نهاد نجف آباد، جناب آقای عباسیان از جانباز گرانقدر نجف آباد، معاون محترم منابع طبیعی نجف آباد در روز جمعه به پاس قدردانی از زحمات بچه های هلال احمر کشور که در طول این سفرها لطفشان را از ما دریغ ننموده اند یک درخت کاشتیم و درخت دوم را در راستای حمایت از دوچرخه سواران در همان قسمت کاشتیم و سپس طی تماس تلفنی با دوست گرانقدرم آقای یعقوب اسد بیگی که از اعضا گروه میباشند و از بیستون تا پاسارگاد و شیراز را با پای پیاده طی مینمایند و به اصفهان رسیده بودند دعوت نمودم به نجف اباد برگردند تا شبی را با هم بگذرانیم و ایشان دعوتم را پذیرفتند و شبی را با هم گذراندیم و فردا ایشان با ماشین به اصفهان رفتند و من نیز با دوچرخه بسوی اصفهان حرکت نمودم و پس رسیدن با هم به دیدار معاون محترم استاندار محترم اصفهان ، مدیرمحترم  امور ایثارگران استانداری اصفهان، مدیر محترم روابط عمومی استانداری اصفهان و مدیرکل محترم حفاظت محیط زیست استان اصفهان و مدیر روابط عمومی استان اصفهان رفتیم و با اهدا  هدایای غیر نقدی و لوح در راستای حرکت های انسانی و زیست محیطی مورد تقدیر قرار گرفتیم و شب را میهمان محیط زیست اصفهان بودیم و  روز یک شنبه پس از خداحافظی با لطف مسئولین محترم حفاظت محیط زیست استان اصفهان ماشینی در اختیارمان قرار گرفت تا آقای اسد بیگی را به نطقه ای که باید با پای پیاده به مسیرشان ادامه دهند برسانند و بنده را نیز اول اتوبان شهرکرد پیاده نمایند که من اول اتوبان پیاده گردیدم و پس از تعویض لباس هایم در اتوبان بسمت شهرکرد شروع به رکاب زدن نمودم و از شهر فلاورجان، رضوانشهر رد شدم که نیاز شدید به دستشویی پیدا نمودم ولی متاسفانه مسیر اتوبان با حفاظ بلندی مسدود بود و دسترسی به هیچ دستشویی نداشتم تا رسیدم به پایان حفاظ ها و پل ورودی ایمانشهر سریع دوچرخه را کنار اتوبان به بلوکها تکیه دادم و بسوی مزرعه زرتی که فاصله ای حدود نهایت 20 متر با اتوبان داشت رفتم و پس از گذشتن از جاده کنار رو وارد بغل مزرعه کنار گارگاه بلوک زنی شدم و حواسم به دوچرخه بود و بخاطر اینکه در دید ماشینهای که با خانواده در حال گذر بودند قرار نگیرم چند قدم جلوتر رفتم و دقیقه ی طول نکشید که رفع حاجات نمودم و سپس حرکت نمودنم اما دیدم دوچرخه دیده نمیشود اول به گمان اینکه باد و حرکت ماشینهای سنگین در جاده ها که باعث میگرد دوچرخه به زمین بی افتاد بسمت دوچرخه رفتم ولی وقتی نزدیک گردیدم دیدم دوچرخه نیست انگار قطره ای آب شده و فرو رفته در دل کویر برهوت!!!!!!!! شوکه شدم با 110 فوری با 110 تماس گرفتم و موضوع را اعلام نمودم و مامور 110 از من آدرس خواست و من گفتم بعد از فلاورجان هستم و ایشن گفتند از کسی آدرس بپرسم و سپس زنگ بزنم و گوشی را قطع نمودند و من هراسان جلوی هر ماشینی را گرفتم تا آدرس محل را بپزسم متاسفانه هیچ کسی توقف ننمود تا پس از چند لحظه بطور اتفاقی ماشین کلانتری را در حال تردد دیدم و خودم را جلوی ماشین انداختم و موضع را مطرح نموده و سپس با هم چرخی در اطراف زدیم ولی اثری از دوچرخه نبود که نبود که نبود، سپس به کلانتری ایمانشهر رفتیم وگزارش سرقت نمودم و سپس با مدیر محترم روابط عمومی استانداری و مدیر محترم روابط عمومی محیط زیست جریان را مطرح نمودم و از طرف محیط زیست اصفهان ماشینی برایم فرستاده شد تا به اصفهان بروم و شب را در انجا بگذرانم و فردا پیگیر موضوع گردم و ....................... ادامه ماجرای پیگیری 2 روزه این سرقت را بعد از پایان سفرم به اطلاع شما بزرگواران خواهم رساند.

جا دارد در این وا نفسای زندگی  از لطف تمام عزیزانی که از سراسر ایران با تماس و پیامک از بنده دلجویی نمودند و جهت واریز پول بحساب بنده شماره کارت خواستند سپاسگزاری نمایم.

 بخصوص جناب آقای حسین یزدانی از نجف آباد که یک دوچرخه کی تی ام با ترک، خورجین و ... تهیه نمودند و خواستند به بنده اهدا نمایند و مسئولین محترم حفاظت محیط زیست جناب آقای قادریان که فرمودند شب را محیط زیست بمانم و فردا هر مدل دوچرخه ی که مد نظرم باشد بهم اهدا مینمایند و جناب آقای شعرباف زاده که فرمودند یک دوچرخه وی وا آکبند را میخواستندبه بنده اهدا نمایند.

بنده بسیار از مهر این بزرگواران سپاسگزارم ولی هر چه اندیشیدم در اندیشه ام نگنجید که لطف انسانی این بزرگ مردان  نیک اندیش را قبول نمایم و طی پیامکی پوزش خود را به این بزرگواران اعلام نمودم و شبانه بسوی تهران حرکت نمودم تا دوچرخه ی تهیه نمایم و فوری برگردم به سفرم ادامه دهم.

لیست لوازم و مدارکی که روی دوچرخه بود و بسرقت رفت.

  1. دوچرخه اورلورد رنگ نارنجی
  2. یک عدد تبلت ایسوز نو همراه شارژر و رم 32 گیگ
  3. یک عدد گوشی هواوی نو همراه شارژر و رم 32 گیگ
  4. یک عدد دوربین عکاسی کانن همراه شارژر و رم 8 گیگ
  5. سه پایه فلزی دوربین عکاسی
  6. دو عدد فلاش 8 گیگ
  7. کیف پول حاوی حدود 2/500/000 ریال پول نقد، کارت ملی، عابر بانک ملی، عابر بانک دی، کارت سایکل تورست فدارسیون دوچرخه سواری، کارت بیمه ورزشی، کارت تلفن، کارت اهدا عضو
  8. سه عدد کیف کمری وصل شده روی فرمان دوچرخه
  9. یک عدد عینک مخصوص دوچرخه سواری برند دید در شب بهمرام یک قاب هارد و یک قاب معمولی
  10. یک عدد زین دوچرخه پهن مخصوص سفرهای طولانی
  11. یک عدد کوله پشت مریدا مخصوص دوچرخه سواران گردشگر
  12. یک عدد ترک بند پشت مخصوص مسافرتی
  13. یک عدد کیسه خواب کمپینگ
  14. یک عدد چادر مسافرتی
  15. یک عدد پتوی مسافرتی
  16. یک عدد کاپشن خارجی ضد سرما
  17. یک عدد دستکش دوچرخه سواری
  18. یک عدد دستکش زمستانی
  19. سه عدد کلاه اسپرت
  20. یک عدد بارانی واترپروف
  21. یک عدد شلوار ضد باران
  22. یک عدد کفش اسپرت نو
  23. یک عدد سویشت نو
  24. یک عدد شلوار اسلش نو
  25. یک عدد گرمکن پلار کلاه دار
  26. یک عدد ژیله سبز شبرنگ دار
  27. یک عدد ژیله نارنجی شبرنگ دار
  28. یک عدد شلوارک خارجی
  29. سه عدد تیشرت مخصوص دوچرخه سواری
  30. دو عدد تیشرت ورزشی
  31. یک عدد دستمال گردن کوه خارجی
  32. سه عدد تیشرت چاپ شده بمناسبت حضور در مراسم و مصاحبه ها
  33. یک عدد قفل دوچرخه
  34. یک عدد جک مخصوص وسط
  35. یک عدد جک مخصوص عقب
  36. دستگاه دور کننده سگ
  37. لوازم حمام و ............
  38. یک کیلو عسل اهدایی دوستان دورود

و کلی لحظات ناب با هم میهنان و دوستان که دوربین عکاسی ثبت نموده بود متاسفانه به یغما رفت.!!!!!!!!!!!

در ضمن اعلام میدارم که لاستیک های دوچرخه نو بوده و  از طرف مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی اهدا گردیده بود و در همدان خودروی دوچرخه از هفت دنده به هشت دنده با هزینه شخصی تغییر داده شده بود و یکعدد دستکش دوچرخه سواری که از طرف آقا جمشید در همدان اهدا نمود و جک عقب را نیز دوچرخه فروشی در همدان بهم اهدا نمود و در نجف آباد هم جناب آقای حسین یزدانی پدال های دوچرخه را اهدا نمودند.

لازم میدان که به اطلاع برسانم که از طرف خانواده ام مبلغ 10/000/000 بحساب دوستان محیط زیست اصفهان واریز گردید تا در اصفهان یک دوچرخه معمولی و کوله پشتی خریداری نمایم و به سفرم ادامه دهم اما متاسفانه برخوردی از طرف مسئولی با بنده شد که اگرررر صد میلیون فحش ............ فلان بهم میدادند بهتر از این بود که چنین شخصیت و روحیه ام منهدم کنند  لذا اعلام نمودم و مینمایم امید دارم مسئولین محترم با پیگیری جدی دوچرخه و لوازم مرا پیدا نمایند و یا خسارت وارده را کامل جبران نمایند که گزینه دوم بخاطر برخورد نامناسبی بود که بهم شده بود تا  اشک مرا که همیشه برای دردهای جامعه ام در نهان ریخته میشد را برای این توهین بزرگ سرازیر نماید.!!!!!!!!!!!

باز هم حضور مخالفان و موافقان اندیشه هایم اعلام مینمایم از سال 1382 تا کنون کلیه هزینه های اداری و اجرایی سفرهای داخلی و خارجی خودم و گروه را شخصا با فروش یک خانه در تهران، فروش یک دستگاه پیکان صفر در سال 1384 و یک پیکان مدل 52 و فروش موبایل در سال 1384 و فروش مجوز تاکسی سرویس و خط های تلفن زنگ خور در شهرک اکباتان تهران و پس انداز شخصی ام تامین نموده ام و تا کنون هیچگونه کمک مالی دولتی از طرف هیچ سازمان و نهادی به اینجانب نشده است و فقط به عشق سربلندی روز افزون ایران و ایرانی اقدام به چنین حرکتهایی مینمایم.

در ضمن اعلام میدارم اگر مسئولی بهمراه لوح تقدیر کارت هدیه ای به اینجانب و اعضا گروه اهدا نموده است عینا ملبغ را جلوی نام آن مسئول با رنگ قرمز درج نموده و مینماییم.

توضیح: اگر در مطالب منتشر شده ایرادی میباشد به بزرگی خودتان ببخشید چون زمان ویرایش را ندارم و باید فوری بار سفر ببندم به اصفهان بروم تا سفر ادامه دهم.

پاینده باد ایران ، سرفراز باد ایرانی

در پناه حق شاد باشید و شاد زندگی نمایید.

با سپاس از مهر همه عزیزان نیک اندیش

قطره از دریای بیکران عاشقان ایران

سید مسعود طباطبایی

جانباز 65٪ ارتش

راهنمای جامع خرید دوچرخه

شاید در نگاه اول خرید دوچرخه چندان کار مشکلی نبوده و مانند خرید وسایل نقلیه دیگر مانند خودرو چندان پیچیده نباشد. اما با این حال باز هم موارد زیادی وجود دارد که توجه به آن‌ها در هنگام خرید یک دوچرخه بسیار اهمیت دارد

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران ، شاید در نگاه اول خرید دوچرخه چندان کار مشکلی نبوده و مانند خرید وسایل نقلیه دیگر مانند خودرو چندان پیچیده نباشد.

اما با این حال باز هم موارد زیادی وجود دارد که توجه به آن‌ها در هنگام خرید یک دوچرخه بسیار اهمیت داشته و می‌تواند انتخاب شما را هوشمندانه تر کند.

به خصوص زمانی که قصد خرید یک دوچرخه را برای اولین بار دارید باید نکات و موارد مهم که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد در نظر داشته باشید.

چه نوع دوچرخه برای شما مناسب است؟
اولین سوالی که هر شخص قبل از خرید دوچرخه باید به ان پاسخ دهد این است که چه نوع دوچرخه ای برای نیارهای وی مناسب است. به طور کلی 4 نوع متفاوت دوچرخه برای کاربران وجود دارد و انتخاب هر یک از آن‌ها کاملاً به نیازها و هدف افراد از خرید دوچرخه بستگی دارد.

دوچرخه‌های جاده ای
دوچرخه‌های جاده ای برای حرکت با سرعت بالا بر روی سطوح صاف مانند جاده‌های آسفالت شده طراحی شده‌اند. تایر این دوچرخه‌ها معمولاً نازک بوده، فریم سبکی دارند و دسته‌های دوچرخه طوری قرار گرفته‌اند که فرد نشسته بر روی زین کمی برای گرفتن دسته‌ها خم می‌شود. اگر می‌خواهید مسیرهای طولانی را بر روی جاده‌های صاف با سرعت نسبتاً بالا طی کنید دوچرخه‌های جاده ای گزینه مناسبی برای شما هستند. از آنجایی که فریم این دوچرخه‌ها تا حدودی ظریف وسبک است، گزینه مناسبی برای مسیرهای نا هموار نیستند و کشش ضربات شدید و فشار بالا را ندارند. استفاده از این دوچرخه‌ها در مسیرهای نا هموار مانند پیاده روی در جنگل با کفش پاشنه بلند است!

دوچرخه‌های کوهستان
این دوچرخه‌ها در 20 سال گذشته محبوبیت زیادی بین افراد پیدا کرده‌اند. تایر این دوچرخه پهن تر بوده و معمولاً عاج‌های برآمده دارد. فریم دوچرخه‌های کوهستان محکمتر و قوی تر در نظر گرفته شده و طوری طراحی شده‌اند که بتوانند از پس جاده‌های نا هموار و کوهستانی بربیایند. دوچرخه‌های کوهستان مانند انواع جاده ای سریع نیستند اما در عوض ماندگاری و استحکام بیشتری دارند و به علت داشتن دسته‌های صاف و هم تراز دوچرخه سوار نیازی به خم شدن بر روی دوچرخه را ندارد که معمولاً انتخاب اول کسانی است که مشکل کمر دارند. 
دوچرخه‌های کوهستان در بسیاری از مواقع انتخاب اول فروشنده‌ها هستند. زیرا فروش آن‌ها راحت تر بوده و معمولاً ارزان‌تر از انواع جاده ای هستند. از این رو در هنگام فروش فروشنده‌ها بسیاری از آپشن های اضافی را نیز برای خریدار پیشنهاد می‌کنند. در این مواقع حتماً به طور کامل نیازهای خود را بسنجید و ببینید آیا واقعاً به مدل و تجهیزاتی برای بالا رفتن از صخره نیاز دارید؟!

دوچرخه‌های هیبریدی
به گزارش بازارخبر، دوچرخه‌های هیبریدی ترکیبی از دوچرخه‌های کوهستان و جاده ای هستند که بهترین مشخصه‌های هر کدام از آن‌ها را در خود دارند. تایر دوچرخه‌های هیبریدی تا حدودی نازک است و عاج بلند ندارد و سریع تر از تایرهای کوهستان هستند و در مقابل زین و دسته‌ها در یک راستا قرار گرفته و فرد نیازی به خم شدن بر روی دوچرخه را ندارد. 
مدل های هیبریدی انتخابی بسیار مناسب برای کسانی است که در مسیرهای شهری تردد می‌کنند و ترکیبی از سرعت، راحتی و استحکام را می‌خواهند.

دوچرخه‌های کروزر
کروزرها دوچرخه‌هایی هستند که معمولاً تایرهای پهن و زین عریض تری دارند و در بسیاری از موارد تک دنده هم هستند. این دوچرخه‌ها از نظر مکانیکی بسیار ساده بوده و احتیاج به مراقبت و تعمیر چندانی ندارند و بیشتر مناسب مسیرهای صاف و هموار هستند. افرادی که بیشتر به دنبال لذت دوچرخه سواری در عین راحتی و سرعت مناسب هستند به سراغ این نوع دوچرخه‌ها می‌روند.

قبل از خرید دوچرخه حتماً آن را تست کنید
بعد از این که نوع دوچرخه را بسته به نیازهای خود انتخاب کردید به سراغ تست آن بروید. اگر نمونه مشابه آن در بین دوستان و آشنایان وجود دارد از آن‌ها بخواهید تا اجازه دهند دوچرخه را تست کنید. برای اینکار حداقل 20 دقیقه با دوچرخه حرکت کنید تا مطمئن شوید راحت هستید.

اجازه ندهید مدل‌های ارزان قیمت شما را وسوسه کند!
در مورد دوچرخه هم مانند بسیاری از وسایل دیگر جمله معروف "هرچقدر پول بدی همونقدر آش می‌خوری" صدق می‌کند. دوچرخه‌های ارزان قیمت معمولاً ظاهر مناسبی دارند و در نگاه اول بسیاری از مشتریان را به خود جلب می‌کنند اما مشکل اینجا است که در طولانی مدت به دلیل استفاده از قطعات نامرغوب در ساخت این دوچرخه‌ها هزینه ای زیادی برای خریدار خواهند داشت و در نهایت پولی که بابت تعمیر دوچرخه‌های ارزان قیمت پرداخت می‌شود بیشتر از قیمت یک دوچرخه مناسب خواهد بود.

 سایز مناسب را انتخاب کنید
سایز مناسب نیز یکی دیگر از فاکتورهایی است که در هنگام انتخاب دوچرخه باید توجه کافی به ان شود. در صورتی که دوچرخه ای را باسایز مناسب ابعاد فیزیکی خودتان انتخاب نکنید مشکلات زیادی از جمله درد کمر، افتادگی شانه‌ها ممکن است برای شما اتفاق بیافتد. علاوه بر این هنگامی که سایز دوچرخه مناسب شما نباشد پای فرد نمی توان به راحتی دور کامل را بر روی پدال طی کرده و از نهایت نیروی خود استفاده کند.
در جدول‌های زیر می‌توانید سایز مناسب دوچرخه را نسبت به ابعاد خود پیدا کنید. ستون عمودی نشانگر قد شما و ستون افقی در بالا نشانگر طول پای شما است. طلاقی این دو فاکتور اندازه دوچرخه مناسب به شما را نشان می‌دهد.

تجهیزات و لوازم جانبی ضروری را فراموش نکنید
به گزارش بازارخبر، اگر در مسیرهای جاده ای و خیابانی تردد دارید نصب آینه بر روی دسته‌های دوچرخه می‌تواند گزینه خوبی برای عبور و مرور و توجه به عقب باشد. اگر در برخی مواقع مجبور به رها کردن دوچرخه خود برای مدت طولانی هستید همراه داشتن یک قفل دوچرخه می‌تواند خیال شما را از این بابت راحت کند. اگر قصد حرکت در مسیرهای ناهموار برای مدت زیادی را دارید. همراه داشتن یک کیت کوچک پنچری به همراه تلمبه دستی کوچک می تاوند در مواقع ضروری بسیار به کمک شما بیاید. با شروع فصل برف و باران یکی از ضروری‌ترین موارد برای دوچرخه شما گلگیر چرخ است. در غیر این صورت باید آمادگی حضور لکه‌های گل و لای را بر روی لباس خود داشته باشید. اگر قصد دوچرخه سواری در شب را دارید داشتن چراغ جلو و یک چراغ هشدار عقب می تواند تا حدود زیادی شما را از خطرات وسایل نقلیه دیگر در امان نگه دارد. دوچرخه سواری طولانی مدت باعث می‌شود تا فرد با تعرق بالا مقدار زیادی از آب بدن خود را از دست بدهد برای چنین موافعی یک قمقمه جمع و جور برای آب و مایعات را فراموش نکنید.

آخرین زیستگاه شیر ایرانی زیر چکمه‌های سودجویان

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس گفت: پس از 3 سال تلاش و پیگیری قضایی دستور توقف عملیات ساخت و ساز هتل در آخرین زیستگاه شیر ایرانی را گرفتیم ولی حکم نهایی پس از 45 روز اعلام خواهد شد.

لوی،مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص ساخت و ساز سودجویان عرصه گردشگری در دشت ارژن (آخرین زیستگاه شیر ایرانی) اظهار کرد: شرکت کاخ ایرانیان که از سال 90 جهت ساخت و ساز در اراضی متعلق به خود در حاشیه منطقه حفاظت شده ارژن و پرشیان شروع به کار کرده بود، حدود 1500 متر مربع (15 صدم هکتار) به اراضی حفاظت شده محیط زیست تعرض کرده و آن‌ها را نیز در اختیار گرفته بود.

وی ادامه داد: از آن زمان تا چندی پیش در پی رفع تصرف و جلوگیری از تخریب این منطقه بودیم که در تاریخ 23/3/94 موفق به اخذ حکم توقف عملیات ساخت و ساز شرکت کاخ ایرانیان شدیم.

مدیرکل اداره حفاظت محیط زیست استان فارس با بیان این که در تاریخ 27/5/94 حکم جلب مسئولان این ساخت و ساز غیرمجاز را از سوی مراجع قضایی گرفته‌ایم، افزود: این پرونده در دستگاه قضایی استان به یکی از مهم‌ترین پرونده‌های قضایی تبدیل شده و تاکنون سه بار کارشناسی شده و رأی نهایی تا 45 روز آینده اعلام خواهد شد.

ولوی در خصوص اهمیت حفظ این منطقه از هر گونه تخریب گفت: این منطقه به لحاظ اختصاص دادن خود؛ به آخرین زیستگاه شیر ایرانی، دارا بودن دو تالاب بین‌المللی ارژن و پرشیان، وجود پلنگ، گوزن زرد ایرانی، خرس قهوه‌ای، بیش از 200 گونه پرنده، 49 گونه پستاندار، 9 گونه ماهی، 3 گونه دوزیست و 37 گونه خزنده و داشتن جاذبه گردشگری صددرصد باید از دست تخریب عوامل سودجو و دستکاری عوامل انسانی در امان باشد.لوی،مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص ساخت و ساز سودجویان عرصه گردشگری در دشت ارژن (آخرین زیستگاه شیر ایرانی) اظهار کرد: شرکت کاخ ایرانیان که از سال 90 جهت ساخت و ساز در اراضی متعلق به خود در حاشیه منطقه حفاظت شده ارژن و پرشیان شروع به کار کرده بود، حدود 1500 متر مربع (15 صدم هکتار) به اراضی حفاظت شده محیط زیست تعرض کرده و آن‌ها را نیز در اختیار گرفته بود.

وی ادامه داد: از آن زمان تا چندی پیش در پی رفع تصرف و جلوگیری از تخریب این منطقه بودیم که در تاریخ 23/3/94 موفق به اخذ حکم توقف عملیات ساخت و ساز شرکت کاخ ایرانیان شدیم.

مدیرکل اداره حفاظت محیط زیست استان فارس با بیان این که در تاریخ 27/5/94 حکم جلب مسئولان این ساخت و ساز غیرمجاز را از سوی مراجع قضایی گرفته‌ایم، افزود: این پرونده در دستگاه قضایی استان به یکی از مهم‌ترین پرونده‌های قضایی تبدیل شده و تاکنون سه بار کارشناسی شده و رأی نهایی تا 45 روز آینده اعلام خواهد شد.

ولوی در خصوص اهمیت حفظ این منطقه از هر گونه تخریب گفت: این منطقه به لحاظ اختصاص دادن خود؛ به آخرین زیستگاه شیر ایرانی، دارا بودن دو تالاب بین‌المللی ارژن و پرشیان، وجود پلنگ، گوزن زرد ایرانی، خرس قهوه‌ای، بیش از 200 گونه پرنده، 49 گونه پستاندار، 9 گونه ماهی، 3 گونه دوزیست و 37 گونه خزنده و داشتن جاذبه گردشگری صددرصد باید از دست تخریب عوامل سودجو و دستکاری عوامل انسانی در امان باشد.