گروه انسانهای سبز: غیر سیاسی، دولتی، مذهبی و قومی " غرامت جنگ حق ماست "

هدف: اعتراض به فقر، بی عدالتی، تبعیض انسانی، جنگ، کشتار انسانهای بیگناه و گسترش فعالیتهای انساندوستانه، تاریخی و زیست محیطی

گروه انسانهای سبز: غیر سیاسی، دولتی، مذهبی و قومی " غرامت جنگ حق ماست "

هدف: اعتراض به فقر، بی عدالتی، تبعیض انسانی، جنگ، کشتار انسانهای بیگناه و گسترش فعالیتهای انساندوستانه، تاریخی و زیست محیطی

«سیم کارت گردشگر» رونمایی شد

در مراسم گرامیداشت روز جهانی گردشگری و با حضور جمعی از مدیران ارشد دولت، سیم کارت گردشگر رونمایی شد.

 اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم بزرگداشت روز جهانی گردشگری با حمایتاپراتور اول و با حضور «علی ربیعی» وزیر تعاون و رفاه اجتماعی، «عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی، «محمدباقرنوبخت» سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، «مسعود سلطانی فر» معاون ریاست جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، «مجید انصاری» معاون پارلمانی دولت، «حسن قشقاوی» معاون وزارت امور خارجه و «وحیدصدوقی» مدیرعامل همراه اول در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

«سیم کارت گردشگر» رونمایی شد

در این مراسم که با شعار «هر گردشگر، یک فرصت» برگزار شد، مهندس صدوقی ضمن بیان ظرفیت ها و پتانسیل هایاپراتور اول در پاسخگویی به نیازهای گردشگران، گفت: همراه اول به عنوان بزرگترین و باسابقه تریناپراتور و عین حال دارای جوانترین شبکه تلفن همراه کشور، با تجربه ای بالغ بر ۲۱ سال و ۶۴ میلیون مشترک، با پوشش بیش از ۷۰ هزار کیلومتر از راه های کشور، ۱۰۰درصد شهرها، ۸۷ درصد روستاها و ۱۰۰ درصد جزایر مسکونی کشور قادر است پاسخگوی نیازهای ارتباطی گردشگران در سراسر کشور باشد.

وی افزود: بنا به توافق راهبردی که بیناپراتور اول و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انجام شد، سیم کارتی با عنوان «سیم کارت گردشگر» برای رفاه حال گردشگران و پاسخگویی به نیازهای آنان طراحی شد.

مدیرعامل همراه اول در ادامه با اشاره به مزیت های سیم کارت گردشگر برای گردشگران تصریح کرد: برای طراحی این سیم کارت از تجربه موفق اپراتورهای برتر دنیا استفاده شده است، به همین خاطر بسیاری از کسب و کارهای حوزه گردشگری می توانند از طریق این سیم کارت خدمات لازم و شایان توجهی را به گردشگران ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون مرکز تماس همراه اول توانایی پاسخگویی روزانه ۸۰۰ هزار تماس را دارد که با توجه به اجرایی شدن طرح سیم کارت گردشگری، پیش بینی می شود این میزان در آینده افزایشیابد.

صدوقی در ادامه گفت: مراکز تماس همراه اول برای این سیم کارت ها قابلیت پاسخگویی به دو زبان خارجی عربی و انگلیسی در ۸ استان توریست پذیر ایران را فراهم کرده است.

همچنین وی ضمن اعلام آمادگی همراه اول برای ارایه خدمات بیشتر به گردشگران گفت: امید است که بتوان در برنامه های آتی ایناپراتور با تمرکز بیشتر روی خدمات دهی به گردشگران، همراه خوبی برای آن ها در تجربه لذت از سفرهایشان باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور حجت الاسلام انصاری معاون پارلمانی دولت، سلطانی فر رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری،قشقاوی معاون وزارت خارجه و صدوقی مدیرعام لاپراتور همراه اول، از سیم کارت گردشگری رونمایی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد