گروه انسانهای سبز: غیر سیاسی، دولتی، مذهبی و قومی " غرامت جنگ حق ماست "

هدف: اعتراض به فقر، بی عدالتی، تبعیض انسانی، جنگ، کشتار انسانهای بیگناه و گسترش فعالیتهای انساندوستانه، تاریخی و زیست محیطی

گروه انسانهای سبز: غیر سیاسی، دولتی، مذهبی و قومی " غرامت جنگ حق ماست "

هدف: اعتراض به فقر، بی عدالتی، تبعیض انسانی، جنگ، کشتار انسانهای بیگناه و گسترش فعالیتهای انساندوستانه، تاریخی و زیست محیطی

ابتکار : دولت در کنار مردم بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد

معصومه ابتکار ' معاون رییس جمهوری گفت :در طول سالهای گذشته کشور با مشکلات بسیار زیادی رو به رو شده و قطعا امسال دولت در کنار مردم می تواند بسیاری از این مشکلات را حل کند ...  

ابتکار که همزمان با سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به مشهد سفر کرده است روز سه شنبه در مراسمی به همین مناسبت به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: دولت اجازه نمی دهد فرصتهایی که طی سال گذشته بدست آمده از دست برود لذا با قدرت تمام در این مسیر حرکت می کند. 

وی تاکید کرد: همدلی و همزبانی به این معنا نیست که نقد وجود نداشته باشد بلکه معنای اصلی این است که تخریب و تهمت ریشه کن شود، دکتر روحانی اخیرا اعلام کرد عده ای در کشور به صورت جدی در حال برنامه ریزی هستند که دولت را ناکارآمد جلوه دهند لذا در این شرایط وظیفه اصلی ما است که از دولت حمایت کنیم. 

ابتکار گفت: تلاش همه مردم باید بر این باشد که همچون گذشته در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت و افرادی متخصص را انتخاب کنند تا بتوانیم از مجلسی متخصص، کارآمد و پویا بهره ببریم. 

وی در ادامه اظهارداشت: فرهنگ مردم در حوزه محیط زیست مورد قبول نیست چون عده ای حاضر هستند برای خوردن یک کباب قسمتی از جنگل را به آتش بکشند، بر این اساس وظیفه سازمان محیط زیست ترویج فرهنگ صحیح استفاده مردم از منابع طبیعی و محیط سالم است. 

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) الگویی بی نظیر برای تمام بشریت است افزود: نقش آن حضرت در تاریخ تشیع و دوره حساس بعد از وفات پیامبر گرامی اسلام غیرقابل کتمان است. 

وی با اشاره به اینکه خطبه فدکیه یکی از مهمترین موضوعاتی است که ایشان به آن اشاره کرد اند گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) در مسیر دفاع از حق ذره ای کوتاه نمی آید و به صورت آشکارا مطالب خود را در دفاع از ولایت و تبیین مسیر اسلام راستین بیان می کند. 

معاون رییس جمهور افزود: جملات حضرت فاطمه زهرا(س) در خطبه فدکیه بسیار کوتاه، قاطع و شفاف است و بهره گیری ایشان از قرآن کریم در این سخنان به شکل بسیار بی بدیلی رخ داده است. 

وی گفت: حضرت در خطبه فدکیه به موضوع تعقل و عدم بازگشت به گذشته اشاره و امت اسلام را یک امت واحد خطاب می کند. 

ابتکار به سختکوشی حضرت زهرا(س) در مسیر حق اشاره و بیان کرد: دختر پیامبر گرامی اسلام کلمه لا اله الا الله را عامل اصلی رشد فکر و اندیشه خطاب و بزگترین آفت را دوری از تعقل عنوان می کند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد